Ο τουρισμός ψηλά στην ατζέντα για τον όμιλο εστίασης της Vivartia

Αποκτά παρουσία σε 26 ΣΕΑ - Αναβαθμίζει τη συνεργασία με τη Fraport
Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2017 13:22

Από την έντυπη έκδοση

Tης Σοφίας Εμμανουήλ
semm@naftemporiki.gr

Σε αεροπλάνα, πλοία, οδικούς άξονες και εμπορικά κέντρα τοποθετεί τα σήματά του ο όμιλος εστίασης της Vivartia, δίνοντας το στίγμα της στρατηγικής του το 2017, με τη δημιουργία/ανακαίνιση 59 καταστημάτων, εκ των οποίων 48 σε τουριστικές περιοχές και σημεία συνδεδεμένα με τον τουρισμό. 

Κατά το τρέχον έτος ο όμιλος -που διαθέτει ηγετική θέση στην αγορά, με την Goody’s να ελέγχει πάνω από το 15% της κατανάλωσης αποτελώντας τη ναυαρχίδα χαρτοφυλακίου επτά brands, με περισσότερα από 500 σημεία πώλησης και με υποδομές τριών μονάδων παραγωγής- επέκτεινε το δίκτυό του σε κομβικά σημεία, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το άνοιγμα Flocafe Espresso Room στον Πύργο Κηφισιάς, αλλά και η ανάπτυξη σε νησιά με αυξημένη τουριστική κίνηση, όπως το νέο Goody’s Burger House στη Μύκονο ή το νέο everest στη Ζάκυνθο. 

Ταυτόχρονα, ισχυροποίησε την παρουσία του σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, δημιουργώντας καταστήματα σε τέσσερις νέους ΣΕΑ, ενώ αναμένεται η ολοκλήρωση επιπλέον σημείων σε άλλους τέσσερις ΣΕΑ μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2018. 
Έτσι αποκτά παρουσία σε 26 Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων συνολικά, με 14 Olympus Plaza/everest και 12 Goody’s Burger House/Flocafe Espresso Room, καλύπτοντας ουσιαστικά το μεγαλύτερο τμήμα των κεντρικών οδικών αξόνων της χώρας.

Στρατηγικές συνεργασίες

Η διοίκηση επικεντρώνεται στη δημιουργία στρατηγικών συνεργασιών, έχοντας προχωρήσει το 2017 στη διεύρυνση υφιστάμενων συνεργασιών (SSP) με στρατηγικούς εταίρους, όπως η Fraport και η Autogrill, με εμπειρία και τεχνογνωσία σε παγκόσμιο επίπεδο. 

Η υπεραξία από τέτοιου είδους συμμαχίες είναι οι ευκαιρίες που αναδύονται για διείσδυση του ομίλου σε ακόμα περισσότερες αγορές του εξωτερικού. 

Στο πλαίσιο των υφιστάμενων συνεργασιών ο όμιλος συμβάλλει στην αναβάθμιση των αεροδρομίων με νέα καινοτόμα concepts, όπως το Megusto, το Juice Box και τα Vintage Food Trucks. 

Ειδικότερα, στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου, ο όμιλος θα ενισχύσει την παρουσία του με τα σήματα Goody’s Burger House και Megusto, καθώς και με τα νέα It’s all Greek και Street Food.

Στρατηγικής σημασίας είναι και οι συνεργασίες του ομίλου με τα μεγάλα εμπορικά κέντρα, όπως το Smart Park, στο οποίο έχει παρουσία με Flocafe Espresso Room, και το McArthur Glen, με La Pasteria, ενώ στις αρχές του 2018 αναμένεται το άνοιγμα του νέου concept It’s all Greek. 

Μέρος της στρατηγικής του ομίλου εστίασης της Vivartia, αποτελεί και η διερεύνηση δυνατοτήτων διείσδυσης σε νέες αγορές, με ενδεικτική την πρόσφατη συμφωνία του με το FORKY, brand διανομής έτοιμου φαγητού, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί στο πρώτο τρίμηνο του 2018.

Η εξωστρέφεια

Στο εξωτερικό ο όμιλος έχει παρουσία σε 11 χώρες, έχοντας συνάψει το 2017 νέες συμφωνίες με στρατηγικούς συνεργάτες σε Μεγάλη Βρετανία, Κύπρο, Σαουδική Αραβία και Μάλτα, διευρύνοντας έτσι την ήδη σημαντική παρουσία του στον παγκόσμιο χάρτη με τα σήματα Goody’s Burger House και Flocafe Espresso Room. 

Στόχος είναι η περαιτέρω επέκταση, όπως αναφέρει ο Ανδρέας Τσουκάλης, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ομίλου εστίασης της Vivartia, ο οποίος επιβεβαιώνει τη δέσμευση της διοίκησης της Vivartia για συνέχεια των επενδύσεων στην Ελλάδα, επιλέγοντας κομβικά σημεία στρατηγικής σημασίας. Τονίζει ότι η στόχευση σε τουριστικές περιοχές απορρέει από την πεποίθηση ότι η αγορά της εστίασης μαζί με την τουριστική βιομηχανία μπορούν να αποτελέσουν σημαντική εισοδηματική πηγή για τη χώρα, αλλά και μοχλό ανάπτυξης και ευημερίας.   

Προτεινόμενα για εσάς

Σχολιασμένα