Χαρτοφυλάκιο «made in GR» – Γιατί το μεγαλύτερο κρατικό επενδυτικό ταμείο ψηφίζει Ελλάδα
Σε περισσότερο από 1,2 δισ. ευρώ ανέρχεται η έκθεση του μεγαλύτερου επενδυτικού ταμείου παγκοσμίως στο ταμπλό του Χρηματιστηρίου Αθηνών. Ο λόγος, φυσικά, για το Norges Bank Investment Management (ΝΒΙΜ), το οποίο έχει ιδρυθεί για να επενδύει τα έσοδα της Νορβηγίας από την αξιοποίηση των πλούσιων κοιτασμάτων σε πετρέλαιο και φυσικό αέριο. Όπως προκύπτει από τα … Συνεχίστε να διαβάζετε το Χαρτοφυλάκιο «made in GR» – Γιατί το μεγαλύτερο κρατικό επενδυτικό ταμείο ψηφίζει Ελλάδα.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί