Καταναλωτές: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα

Σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Label-PL) στρέφονται οι Έλληνες καταναλωτές, προκειμένου να μειώσουν το κόστος των αγορών τους στο σούπερ μάρκετ με φόντο την ακρίβεια, σύμφωνα με ετήσια έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Βάσει της έρευνας, πλέον τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αντιπροσωπεύουν το 36% του καλαθιού από 33% που πέρυσι. … Συνεχίστε να διαβάζετε το Καταναλωτές: Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα.