Ένας «καφετζής» – ρομπότ, για βιαστικούς και… λιγομίλητους πελάτες, έκανε την εμφάνισή του και στο Σαν Φρανσίσκο, μετά από το Χονγκ Κονγκ.
Σε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα, σχεδιασμένο από τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας «Cafe X», Henry Hu, οι λάτρεις του καφέ μπορούν να κάνουν την παραγγελία τους μέσω μίας εφαρμογής ή στο iPad που είναι τοποθετημένο στη βιτρίνα του καταστήματος.
Αφού επιλέξουν μεταξύ τριών διαφορετικών ειδών καφέ, προσθέτουν γάλα, καραμέλα ή κάποια άλλη γεύση και, πληρώνοντας, παραλαμβάνουν την παραγγελία τους εντός 20 δευτερολέπτων, σύμφωνα με τον ιστότοπο Designboom.
«Ξοδεύουμε άπειρες ώρες δουλεύοντας στενά με τους εταίρους μας που είναι υπεύθυνοι για το καβούρδισμα των κόκκων του καφέ. Για να εξασφαλίσουμε τα καλύτερα υλικά, να ρυθμίσουμε τα μηχανήματά μας και να ορίσουμε προδιαγραφές για τα ροφήματα» εξηγούν οι άνθρωποι του «Cafe X».
Σύμφωνα με την Wikipedia, κάθε ημέρα, περίπου 2,5 δισεκατομμύρια καφέδες καταναλώνονται στον πλανήτη, είτε βιαστικά το πρωί, είτε πιο χαλαρά, το απόγευμα, μαζί με φίλους.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από Designboom, ΑΜΠΕ