Skip to main content

Nielsen: Οι τάσεις της αγοράς για το πρώτο 10μηνο

Θετικά στο +0,4%, κινήθηκε ως προς την αξία η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου κατά το 10μηνο του 2017 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ τα FMCGs στο σύνολό τους παρουσιάζουν αρνητική τάση, στο -0,4%.

Τα Φρέσκα/ Χύμα Προϊόντα εμφανίζουν την πιο θετική τάση, στο +3,0%, ενώ στον αντίποδα τα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης κινούνται αρνητικά σε ποσοστό -2,1% & -1,3%, αντίστοιχα, γεγονός που οφείλεται κυρίως στις αποπληθωριστικές πιέσεις που δέχονται οι συγκεκριμένες κατηγορίες, λόγω των έντονων προωθητικών.  

Επιπλέον, οι κατηγορίες των Τροφίμων & Ποτών είναι σταθερές σε αξία σε σχέση με την περασμένη χρονιά, καθώς οι πληθωριστικές τάσεις λόγω της αύξησης του φορολογικού συντελεστή σε ορισμένες κατηγορίες Ποτών, όπως είναι ο καφές και η μπύρα, αντισταθμίζουν τις απώλειες των κατηγοριών Τροφίμων.

Όσον αφορά στην τελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου, παρουσιάζει  αρνητική τάση σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή, κάτι το οποίο ωστόσο είναι καθαρά συγκυριακό και οφείλεται στην αργία της 28ης Οκτωβρίου. Η αγορά προβλέπεται να συνεχίσει την θετική της πορεία μέχρι και το τέλος της χρονιάς.