Skip to main content

Uni.Fund: Στα 8 εκατ. τα κεφάλαια προς νεοφυείς επιχειρήσεις

Από την έντυπη έκδοση

Της Λέττας Καλαμαρά
[email protected]

Μια νέα επένδυση ανακοίνωσε το Uni.Fund, αυξάνοντας τον αριθμό των συμμετοχών του σε 16, ενώ έχουν ήδη δρομολογηθεί άλλες 5 που θα ανακοινωθούν σύντομα.

Συγκεκριμένα πρόκειται για συμμετοχή στην bespot, startup εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο του Location Intelligence και όπως λένε οι δημιουργοί της, ουσιαστικά βοηθά τα καταστήματα να αυξήσουν την είσοδο των καταναλωτών σε αυτά.

Όπως τονίζει στη «Ν» ο Γ. Σαπέρας, οικονομικός διευθυντής του Uni.Fund, στους 20 μήνες δραστηριότητας του fund έχουν επενδυθεί 8 εκατ. ευρώ σε αμιγώς νεοφυείς επιχειρήσεις.

Το αρχικό κεφάλαιο του fund έφτανε τα 30 εκατ. ευρώ με κύριο χρηματοδότη του Equifund, αλλά και θεσμικούς ιδιώτες, καθώς και με συμμετοχή των partners που δουλεύουν σε αυτό.

Στόχος είναι ο αριθμός των συμμετοχών να φτάσει τις 26 με συνολική επένδυση τα 10-11 εκατ. ευρώ, οπότε και θα ολοκληρωθεί ο α’ επενδυτικός γύρος, και κατόπιν υπολογίζεται να επενδυθούν τα υπόλοιπα κεφάλαια σε ένα δεύτερο γύρο χρηματοδότησης για περαιτέρω ενίσχυση των ήδη υπαρχουσών συμμετοχών. Ωστόσο μακροπρόθεσμος στόχος είναι να ακολουθήσει και ένα Uni.Fund ΙΙ.

Έντονο ενδιαφέρον

Μέχρι στιγμής, σύμφωνα με τον κ. Σαπέρα, έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον προς το fund 720 νεοφυείς επιχειρήσεις, έχουν πραγματοποιηθεί συναντήσεις με περίπου 650 εξ αυτών και όπως τονίζουν όλοι οι εμπλεκόμενοι στη διαδικασία είτε προχωρήσουν στη χρηματοδότηση είτε όχι, τα οφέλη που αποκομίζουν οι νέοι επιχειρηματίες αφορούν την καθοδήγηση, την παροχή συμβουλών, αλλά και την εμπειρία της παρουσίασης ενώπιον ενδιαφερόμενων επενδυτών.

Παράλληλα νεοφυείς επιχειρήσεις που βρίσκονται σε πρώιμα στάδια και συμμετέχουν στο πρόγραμμα έχουν την ευκαιρία να δουλέψουν με τον πρώτο μεγάλο πελάτη/συνεργάτη και να δοκιμάσουν ή/και να προσαρμόσουν τα προϊόντα/τις υπηρεσίες τους με τρόπο που να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις ανάγκες της αγοράς.

Μέχρι στιγμής τα στοιχεία δείχνουν πως οι περισσότερες ενδιαφερόμενες για χρηματοδότηση start ups προέρχονται από τον τομέα του επιχειρηματικού λογισμικού, της ευεξίας, της υγείας, της βιοτεχνολογίας, του marketing, του πολιτισμού, του τουρισμού, των μεταφορών, της ενέργειας, του retail.