Skip to main content

Visa: Στηρίζει την οικονομική ανάκαμψη μικρών επιχειρήσεων

Η Ελλάδα αποτελεί μέρος μιας παγκόσμιας εκστρατείας της Visa με στόχο να βοηθήσει 50 εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν, να ανοίξουν και να επιστρέψουν στις εργασίες τους, ενθαρρύνοντας παράλληλα τους καταναλωτές να υποστηρίξουν τις τοπικές επιχειρήσεις και τις κοινότητές τους.

Στην Ευρώπη, η Visa εργάζεται στενά με το δίκτυο των συνεργατών της στον χρηματοπιστωτικό τομέα, τον τομέα της τεχνολογίας, καθώς και με την ευρύτερη κοινότητα για να υποστηρίξει οκτώ εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις που έχουν πληγεί από τη διακοπή της οικονομικής δραστηριότητας στην Ευρώπη.

Βασιζόμενη στη μακροχρόνια δέσμευσή της για την υποστήριξη των μικρών επιχειρήσεων, η Visa Inc ανακοίνωσε πρωτοβουλία για την ψηφιακή ενεργοποίηση οκτώ εκατομμυρίων μικρών επιχειρήσεων στην Ευρώπη και την υποστήριξη των κοινοτήτων τις οποίες εξυπηρετούν, στο πλαίσιο της προσπάθειας ανάκαμψης από την πανδημία του Covid-19.

Οι μικρές επιχειρήσεις θα διαδραματίσουν ζωτικό ρόλο για να την ανάκαμψη των κοινοτήτων σε ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς παράγουν περισσότερο από το μισό του ΑΕΠ και απασχολούν τα δύο τρίτα του εργατικού δυναμικού της ηπείρου, υπενθυμίζει η εταιρεία.

Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι οι μικρές επιχειρήσεις δέχτηκαν ισχυρό πλήγμα από την πανδημία του Covid-19 με την παροχή προσωπικών υπηρεσιών, τη φιλοξενία και το λιανικό εμπόριο να εμφανίζουν τις μεγαλύτερες απώλειες. Ο δρόμος προς την ανάκαμψη μπορεί για πολλούς να είναι δύσβατος, σύμφωνα με νέα δεδομένα της Visa που αποκαλύπτουν μία αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών με τις διαδικτυακές αγορές να αυξάνονται σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες κατά τουλάχιστον 25%.

«Πού κάνουμε τις αγορές μας έχει περισσότερη σημασία από ποτέ. Οι μικρές επιχειρήσεις αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας κάθε χώρας, δημιουργούν θέσεις εργασίας, ενθαρρύνουν την καινοτομία και διατηρούν το εισόδημα εντός των τοπικών κοινοτήτων. Η επιβίωσή τους θα είναι το κλειδί για την ανάκαμψη των οικονομιών μας από την τρέχουσα κρίση», δήλωσε σχετικά η Ανδριάνα Παππά, Επικεφαλής της Visa στην Ελλάδα και αναφέρθηκε στην καμπάνια με τίτλο «Έλα μέσα και όλοι κερδίζουν!», ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να επιλέξουν τοπικά καταστήματα για τις αγορές τους προκειμένου να υποστηρίξουν την ανάκαμψή τους, ενώ ταυτόχρονα δίνει στους καταναλωτές την ευκαιρία να κερδίσουν προπληρωμένες κάρτες Visa.

Η Visa υποστηρίζει τοπικές επιχειρήσεις σε ολόκληρη τη χώρα που συμμετέχουν σε αυτό το πρόγραμμα, συμπεριλαμβάνοντας τες στα προγράμματα προβολής και επικοινωνίας της εταιρείας, βοηθώντας την αύξηση της κίνησης στα καταστήματα που έχουν πληγεί σοβαρά από την τρέχουσα κρίση.

naftemporiki.gr