Skip to main content

Πέθανε ο Γιάννης Χόντος, συνιδρυτής των Hondos Center

Έφυγε από τη ζωή ένας εκ των ιδρυτών της αλυσίδας πολυκαταστημάτων Hondos Center, o Γιάννης Χόντος, έπειτα από μάχη με την επάρατο νόσο έχοντας χάσει κατά πληροφορίες και τη σύζυγό του από την ίδια ασθένεια προ διετίας. 

Η κηδεία του γίνεται σήμερα το μεσημέρι στις 3.00 από τον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου, στη γεννέτηρά του, τα Άγραφα Ευρυτανίας.

Η είδηση προκάλεσε θλίψη τόσο στην οικογένεια του, μεταξύ των οποίων τα τρία του παιδιά, όσο και στον ευρύ επιχειρηματικό κόσμο, καθώς πρόκειται για ιστορικό στέλεχος της αγοράς καλλυντικών όπου ο Γιάννης Χόντος ανέπτυσσε δραστηριότητα με τα άλλα τέσσερα αδέλφια του. 

Με καταγωγή από το χωριό Μίκρες ήρθαν στην Αθήνα σε μικρή ηλικία, όπου άρχισαν να δραστηριοποιούνται στο εμπόριο αρωμάτων και καλλυντικών, με πρώτους πελάτες μεγάλους οργανισμούς όπως οι εργαζόμενοι στην Τράπεζα της Ελλάδος, για να ανοίξουν το πρώτο κατάστημα στην Ομήρου το 1967. Ήταν οι πρώτοι που άνοιξαν τη συγκεκριμένη αγορά κι έκτοτε δημιούργησαν την μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων καλλυντικών στην Ελλάδα, η οποία διατηρεί ισχυρό αποτύπωμα στην τοπική αγορά μέχρι σήμερα, με πάνω από 70 καταστήματα. 

Ο Γιάννη Χόντος δεν ήταν από τα πιο προβεβλημένα πρόσωπα της επιχειρηματικής οικογένειας, αν και συμμετείχε στο “ενεργό” κομμάτι της αλυσίδας Hondos Center και μετά την πτώχευση της Hondos Παλλάς, σε συνέχεια απόφασης του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών το 2017.

H πτωχευθείσα εταιρεία αφορούσε δραστηριότητα που ήλεγχε ο Γιώργος Χόντος, ένας από τους πέντε αδελφούς της οικογένειας. Η δραστηριότητα περιελάμβανε τρία καταστήματα: στην Ιπποκράτους, στην Πατησίων και στη Νέα Ιωνία. Τα οικονομικά προβλήματα στην επιχείρηση (συμφερόντων Γιώργου Χόντου και Στ. Κωστούλα) είχαν γίνει εμφανή από το 2013, οπότε οι Νίκος, Αργύρης, Κώστας και Γιάννης Χόντος είχαν κάνει σαφές ότι η χρήση και εκμετάλλευση του σήματος Hondos Center αποτελεί δραστηριότητα που αναπτύσσουν αυτοτελώς τα συγεκριμένα μέλη της οικογένειας Χόντου, που διαχειρίζονται ξεχωριστά, αλλά με ενιαία στρατηγική, τα καταστήματα της αλυσίδας. 

naftemporiki.gr