Skip to main content

Η Canon ενισχύει το ευρωπαϊκό κέντρο υποστήριξης στην Αθήνα

Δύο χρόνια λειτουργίας συμπληρώνει το ευρωπαϊκό κέντρο υποστήριξης προϊόντων της Canon στην Ελλάδα, με την ιαπωνική εταιρεία να ανακοινώνει σχέδια ενίσχυσης και επέκτασής του.

Σύμφωνα με τον Χανς φαν ντε Χιούβελ, Director Customer Support Canon Europe Ltd, μέσα στο 2019 θα υπάρξουν κινήσεις ενίσχυσής του και ειδικότερα ενίσχυση της υποστήριξης των Β2Β υπηρεσιών καθώς και επέκταση των χώρων που αφορούν την υποστήριξη των τελικών καταναλωτών (Β2C).

Όπως τόνισε o Γιασουχίρο Σιμίζου, πρέσβης της Ιαπωνίας στην Ελλάδα, η συμφωνία οικονομικής εταιρικής σχέσης μεταξύ Ιαπωνίας-Ε.Ε. που τέθηκε σε ισχύ από τον Φεβρουάριο 2019 αποτελεί ευκαιρία τόσο για τις ελληνικές εταιρείες, όσο και τις ιαπωνικές εταιρείες, ώστε να την  αξιοποιήσουν για να ενισχύσουν τις δραστηριότητές τους.

Όπως επεσήμανε ο κ. Σιμίζου, το 2019 σηματοδοτεί την 120ή επέτειο της διπλωματικής σχέσης Ελλάδας-Ιαπωνίας και το κέντρο της Canon είναι ένα από τα καλά μοντέλα της ιαπωνικής επένδυσης στην Ελλάδα. Να σημειωθεί πως το Νοέμβριο του 2019 έχει προγραμματιστεί η Ιαπωνική Εβδομάδα, στην οποία περισσότεροι από 1.000 Ιάπωνες ερμηνευτές θα επισκεφθούν την Αθήνα. Επίσης  το 2020, είναι η χρονιά των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο και θα υπάρχουν πολλά γεγονότα που θα φέρουν κοντά τις δύο χώρες, όπως η τελετή ολυμπιακής φλόγας στην Αρχαία Ολυμπία και η παράδοση της Ολυμπιακής φλόγας στο Παναθηναϊκό Στάδιο.

Το Κέντρο Υποστήριξης Προϊόντων, το οποίο διαχειρίζεται η Teleperformance Greece, εδρεύει στην Αθήνα και απασχολεί περισσότερα από 380 μέλη προσωπικού. Προσφέρει λύσεις σε πελάτες της Canon σε 24 χώρες σε 17 γλώσσες, καλύπτει το σύνολο του χαρτοφυλακίου προϊόντων της εταιρείας, τόσο για οικιακές, όσο και για επιχειρηματικές λύσεις, ενώ παράλληλα παρέχει υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και τεχνική υποστήριξη. Το κέντρο υποστήριξης διαχειρίζεται περίπου άνω των 900.000 τηλεφωνικών κλήσεων και άνω των 540.000 επικοινωνιών  μέσω e-mail ετησίως. Η επικοινωνία αυτή στο σύνολό της αποτελείται από ερωτήματα που προέρχονται από επαγγελματίες πελάτες, ενώ περίπου 540.000 κλήσεις και 235.000 επικοινωνίες  μέσω e-mail, αφορούν αποκλειστικά καταναλωτικά προϊόντα.