Ο CEO που μετατρέπει το πετρέλαιο σε… χρυσό

Μπορεί να ισχυριζόμαστε πως ό,τι λάμπει είναι χρυσός, αλλά στην περίπτωση του Ανδρέα Σιάμισιη της Helleniq Energy ό,τι λάμπει μάλλον είναι… πετρέλαιο. Ο έμπειρος manager, ο οποίος βρίσκεται στο δυναμικό της εισηγμένης από το 2003, δηλαδή από εποχής ΠΕΤΡΟΛΑ, βλέπει τη μετοχή να τρέχει ένα ράλι άνω του +11% στο τελευταίο 30ήμερο, έχοντας φθάσει έως … Συνεχίστε να διαβάζετε το Ο CEO που μετατρέπει το πετρέλαιο σε… χρυσό.