Skip to main content

Αρίστευσαν στον τομέα των Εταιρικών Υποθέσεων

Από την έντυπη έκδοση

Με την τελετή απονομής, χθες το βράδυ στην Αίγλη Ζαππείου, κορυφώθηκε η τέταρτη διοργάνωση των Corporate Affairs Excellence Awards 2016, που είχε την υποστήριξη της «Ναυτεμπορικής» και του naftemporiki.gr, ως χορηγών επικοινωνίας.

Τα βραβεία -που προκηρύσσονται από τον Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ) της ΕΕΔΕ, σε μια προσπάθεια ενθάρρυνσης των στελεχών που δραστηριοποιούνται στον χώρο των Εταιρικών Υποθέσεων- κέρδισαν ανά κατηγορία οι εξής εταιρείες:

Για την Εταιρική Επικοινωνία, κατηγορία στην οποία επιβραβεύονται καμπάνιες για την προώθηση του εταιρικού οράματος, ενδυναμώνοντας παράλληλα τη φήμη του οργανισμού, απονεμήθηκαν από τον Κωνσταντίνο Λαμπρινόπουλο, πρόεδρο Δ.Σ. της ΕΕΔΕ, δύο βραβεία: στον Όμιλο OTE για τη δράση «Τεχνικοί υπηρεσιών Cosmote: Οι άνθρωποι πίσω από την επικοινωνία μας» και στην Coca – Cola 3E για τη δράση «Η αλυσίδα αξίας που δημιουργούμε στην Ελλάδα».

Στην κατηγορία Εταιρεία & Συμμέτοχοι βραβεύθηκε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία για τη δράση «Πρόγραμμα συμβολαιακής καλλιέργειας κριθαριού της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας».

Στην κατηγορία Εσωτερική Επικοινωνία απονεμήθηκε βραβείο στην GlaxoSmithKline AEBE για τη δράση «Orange Day».

Για την Έμμεση Επικοινωνία Προϊόντος βραβεύθηκαν η Diageo Greece S.A. για τη δράση «Ωδή στη Λέσβο – Jonnie Walker» και η Public για τη δράση «Public Moments Awards για επαγγελματίες & ερασιτέχνες φωτογράφους».

Στην κατηγορία Καλύτερη Χρήση των Social Media βραβεύθηκαν ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών (ΔΑΑ) για τη δράση «ATH Messenger: Υπηρεσία bot μέσω facebook messenger από τον ΔΑΑ» και η AXA Ασφαλιστική για τη δράση «#AseTisVlakeies και δώσε στη ζωή την αξία που πρέπει».

Για τις Σχέσεις με τα ΜΜΕ βραβεύθηκε η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ για τη δράση «Τα My Market στη νέα εποχή τους!».

Για το Πρόγραμμα/Δράση ΕΚΕ βραβεύθηκαν οι εταιρείες: Τιτάν, για τη δράση «Ασφάλεια στο σπίτι: Εκπαίδευση μαθητών για την αποφυγή ατυχημάτων από εθελοντές-εργαζόμενους της ΤΙΤΑΝ Α.Ε.», ΟΠΑΠ, για τη δράση «Ανακαίνιση Παιδιατρικών Νοσοκομείων από τον ΟΠΑΠ», Παπαστράτος, για τη δράση «Φροντίδα εν κινήσει – κινητή μονάδα καθαριότητας & υγιεινής για αστέγους», και Direction Business Network, για τη δράση «Humarketing: To marketing όπως θα έπρεπε. Ανθρώπινο».

Για τη Δράση/Πρόγραμμα Χαμηλού Κόστους (χαμηλότερο από 5.000 ευρώ) βραβεύθηκαν οι εταιρείες Microsoft Hellas για τη δράση «Women in technology-MakeWhatsNext» και Nestle Hellas για τη δράση «Corporate Affairs Bulletins».

Για τη διευρυμένη ή πολυκαναλική εταιρική επικοινωνία βραβεύτηκαν οι εταιρείες: Ελαΐς – Unilever Hellas, για τη δράση «Καθαροί ζούμε στο σχολείο» και Samsung για τη δράση «Samsung #gnorisetous».

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης απονεμήθηκε τιμητική διάκριση στη Λόλα Νταϊφά για τη συνολική συνεισφορά της στον τομέα Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα, ενώ ειδικές διακρίσεις για την Καλύτερη Χρήση Δεικτών Επίδοσης (KPIs) απονεμήθηκαν στις εταιρείες: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών για τη δράση «ATH Messenger: Υπηρεσία bot μέσω facebook messenger από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών» και 3Μ HELLAS ΜΕΠΕ για τη δράση «Η επιστήμη της 3Μ εφαρμοσμένη στη ζωή μας – Integrated Awareness Video Campaign στο facebook».

Επίσης, Ειδικές Διακρίσεις για την Καινοτομία στην Επικοινωνία απονεμήθηκαν σε δύο νικητές: την ABBVIE Pharmaceuticals S.A. για τη δράση «Μια πιο καθαρή ματιά στη Ραγοειδίτιδα» και την ΑΒ Βασιλόπουλος για τη δράση «Living Data Day».
Τέλος, απονεμήθηκαν τρεις Ειδικές Διακρίσεις στην κατηγορία Έρευνα και Προγραμματισμός και βραβεύθηκαν οι εξής εταιρείες: Sunlight Recycling για τη δράση «Green Mission», Wind Hellas Τηλεπικοινωνίες για τη δράση «Το μυστικό της Ανάφης» και Lamda Development για τη δράση «Επικοινωνιακή καμπάνια ενημέρωσης για το project Ελληνικό».