Skip to main content

Αύξηση πωλήσεων της Brooks Brothers το 2016

Αύξηση των πωλήσεων της Brooks Brothers πέτυχε το 2016 η LT APPAREL AE, η εταιρεία που εισάγει και προωθεί τα προϊόντα της στην Ελλάδα.

Ο κύκλος εργασιών το περασμένο έτος κατέγραψε αύξηση 12% και ανήλθε σε 7.258.234 ευρώ, έναντι 6.472.805 ευρώ το 2015.

Τα μικτά κέρδη για το 2016 ανήλθαν σε 3.469.446 ευρώ έναντι 3.246.422 ευρώ το 2015, καταγράφοντας αύξηση 7,5%. 

Η εταιρεία πέτυχε αύξηση λειτουργικών κερδών κατά 11% σε 552.324 ευρώ, έναντι 497.387 ευρώ το 2015. Τα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) ανήλθαν σε 128.962 ευρώ το 2016, έναντι 73.466 ευρώ για το 2015, έχοντας καταγράψει αύξηση 75%.

Στα επτά χρόνια λειτουργίας της η LT APPAREL AE έχει συνολικά επενδύσει το ποσό των 3.000.000 ευρώ, έχοντας δημιουργήσει παράλληλα 70 νέες θέσεις εργασίας.

Έχει αναπτύξει έως σήμερα ένα δίκτυο διανομής που αποτελείται από:

  • τρία καταστήματα BROOKS BROTHERS στην Αττική (στην οδό Σταδίου & Αμερικής στο City Link, στο Εμπορικό Κέντρο Golden Hall στο Μαρούσι, και στον Πειραιά στην οδό Γρ. Λαμπράκη 101
  • σημεία πώλησης shop in shop εντός των τεσσάρων πολυκαταστημάτων ATTICA (Αθήνα Κέντρο & Αθήνα Μαρούσι, Θεσσαλονίκη Κέντρο & Θεσσαλονίκη Mediterranean Cosmos),
  • δύο καταστήματα outlet στο McArthurGlen στα Σπάτα και στο Factory Outlet Φαλήρου.

Η εταιρεία το 2016, πρόσθεσε στο δίκτυό της, ένα νέο μοντέλο καταστήματος «Concept store» στην Ύδρα, με την ονομασία MyΥδρα, το οποίο φιλοδοξεί να αναπτύξει και σε άλλες τουριστικές περιοχές της χώρας.

Επίσης, προγραμματίζει να προχωρήσει σε νέες επενδύσεις και επέκταση του δικτύου της με νέα καταστήματα. ‘Εχει ήδη ξεκινήσει συνεργασίες με επιλεγμένα καταστήματα χονδρικής πώλησης καλύπτοντας γεωγραφικά τις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας όπως Λαμία, Λάρισα, Ιωάννινα, Χανιά Κρήτης, Πάτρα, Καβάλα και άλλες.

Παράλληλα, εξετάζει για τη διετία  2017 – 2018 την περαιτέρω προώθηση του brand στο εξωτερικό, με το δεύτερου κατάστημα στη Ρουμανία καθώς και την ίδρυση του πρώτου Brooks Brothers στην Βουλγαρία, αλλά και στην Κύπρο, όπου κατέχει τα αποκλειστικά δικαιώματα προώθησης του brand.