Skip to main content

Η Ι.Χαϊδά (Iκτίνος) νέα πρόεδρος του ΣΕΜΜΘ

Η Ιουλία Χαϊδά, αντιπρόεδρος της ΙΚΤΙΝΟΣ Ελλάς Α.Ε., είναι η νέα πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Μαρμάρου Μακεδονίας – Θράκης (ΣΕΜΜΘ), έπειτα από τις αρχαιρεσίες του Συνδέσμου που πραγματοποιήθηκαν στις 12 Φεβρουαρίου. 

Η κ. Χαϊδά διαδέχθηκε στην προεδρία την Κωνσταντίνα Αναγνωστοπούλου της εταιρείας Μάρμαρα Θάσου Λαζή Α.Ε..  Σημειώνεται ότι η κ. Χαϊδά έτυχε ευρείας αποδοχής από τα μέλη του Συνδέσμου, καθώς έλαβε 39 ψήφους σε σύνολο 61 ψηφισάντων.

Η τακτική Γενική Συνέλευση των Μελών του Συνδέσμου, ο οποίος ιδρύθηκε το 1972, προχώρησε και στην ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου αποτελούμενο από τους κ.κ.: 

Ιουλία Χαϊδά, Πρόεδρο

Παναγιώτη Ηλιόπουλο, Αντιπρόεδρο

Χρυσούλα Σοφικίτη, Γενική Γραμματέα

Αναστάσιο Νικολαΐδη, Ταμία

Ηλία Κυριακίδη, Μέλος 

Πέτρο Πανταζή, Μέλος

Χρήστη Καβάζη, Μέλος

Κωνσταντίνο Παυλίδη, Αναπληρωματικό Μέλος

Ειρήνη Παπαγιαννούλη, Αναπληρωματικό Μέλος και 

Χαράλαμπο Φιλιππίδη, Αναπληρωματικό Μέλος

Η κ. Χαϊδά είναι απόφοιτη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης με κατεύθυνση «Διεθνής Εταιρική Χρηματοδότηση» από το Πανεπιστήμιο του Salsford στο Μάντσεστερ, ενώ αυτό το διάστημα παρακολουθεί μαθήματα International Corporate Finance στο Πανεπιστήμιο της Ζυρίχης. Το 1987 ξεκίνησε τη σταδιοδρομία της στην ελληνική εισηγμένη εταιρεία Ικτίνος Ελλάς ΑΕ, περνώντας από διάφορα πόστα, μεταξύ των οποίων, αυτά της Οικονομικής και Εμπορικής Διευθύντριας. Από το 2004 μέχρι και σήμερα κατέχει τον τίτλο της Αντιπροέδρου, διοικώντας μια επιχείρηση που απασχολεί 450 εργαζομένους, με εξαγωγική παρουσία σε περισσότερες από 90 χώρες.  

Με αφορμή την εκλογή της, η κ. Χαϊδά, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι οι επιχειρήσεις του Συνδέσμου βάσει των στοιχείων του 2018 καλύπτουν το 81,5% του ενεργητικού του κλάδου, το 72,6% του πάγιου κεφαλαίου, το 85% των πωλήσεων και το 98,4% των κερδών προ φόρου. Πρόκειται για έναν κλάδο ο οποίος το 2018 είχε συνολικές πωλήσεις στην ελληνική οικονομία 1,27 δις ευρώ, με το 76% των πωλήσεων να κατευθύνεται σε αγορές του εξωτερικού (το 57,2% εξ αυτών κατευθύνεται στην κινεζική αγορά) καλύπτοντας το 2,0% των συνολικών εξαγωγών της Ελλάδος. Η κ. Χαϊδά αναφέρθηκε επίσης στις προκλήσεις αλλά και στους υψηλούς στόχους του Συνδέσμου.

naftemporiki.gr