Πέμπτη, 11 Ιουλίου 2019

CLIENTIQ: Γιατί η ανάλυση δεδομένων καταναλωτικής συμπεριφοράς (customer analytics) έχει νόημα για τις επιχειρήσεις

Ποια και πόσα διαφορετικά κοινά πελατών εξυπηρετώ;  Σε ποιες γεωγραφίες, τοποθεσίες ή κοινά υπάρχει ευκαιρία ανάπτυξης; Ποια είναι η βέλτιστη προσφορά για κάθε πελάτη ξεχωριστά, και ποιο το βέλτιστο κανάλι…

Θετικές προοπτικές για τις οργανωμένες αλυσίδες ένδυσης

Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Το λιανεμπόριο ένδυσης σταθεροποιείται σε τροχιά ανάπτυξης ενισχύοντας σταθερά την τελευταία διετία το μερίδιό του στο σύνολο της αγοράς. Θετικές όμως είναι οι προοπτικές του κλάδου…

Πάνω από 1,5 εκατ. επενδύσεις στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ την τελευταία 5ετία

Παρά τη γενικότερη αποεπένδυση, που την τελευταία δεκαετία κυριαρχεί στον επιχειρηματικό κλάδο της χώρας μας, το πάγιο ενεργητικό των αλυσίδων σουπερμάρκετ στην Ελλάδα την τελευταία 5ετία και παρά τις όποιες…

Χρονιά ανακατατάξεων το 2019 για τα ηλεκτρικά είδη

Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Καθοριστικής σημασίας για την αγορά των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών προβλέπεται να είναι το προσεχές διάστημα μέχρι το τέλος του χρόνου, οπότε και θα υπάρχει συγκεκριμένη…

Η απασχόληση στο λιανεμπόριο ακολουθεί τις τάσεις της αγοράς

Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Αν και οι αποδοχές και παροχές των στελεχών που απασχολούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου ακολουθούν τις τάσεις της αγοράς, ο κλάδος διαφοροποιείται από την υπόλοιπη αγορά…

Τρεις στους δέκα επενδυτές επιλέγουν τον κλάδο του Franchise

Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Τα δίκτυα franchise, όπως επιβεβαιώνουν στατιστικές μελέτες αλλά και επίσημοι φορείς -με ενδεικτική την πρωτοβουλία της Ε.Ε. να προωθήσει τον θεσμό ως εργαλείο ανάπτυξης του λιανεμπορίου-,…

Κινέζοι και Αμερικανοί οι καλύτεροι πελάτες της ελληνικής αγοράς tax free

Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected]   Σημαντικές επενδυτικές ευκαιρίες φαίνεται να αναδύονται για το λιανεμπόριο με την ανάπτυξη του επιχειρηματικού οικοσυστήματος της φιλοξενίας -ως βασικού πυλώνα της οικονομίας- δίνοντας ταυτόχρονα έμφαση…

Κωτσόβολος 2018-2019: Έτος ορόσημο με οικονομικά αποτελέσματα ρεκόρ σε τομείς της δράσης της

Η τεχνολογία πρέπει να είναι σε κάθε ελληνικό σπίτι και η Κωτσόβολος καταφέρνει να την κάνει προσιτή σε όλους τους ανθρώπους. Στόχος της είναι να προσφέρει στους καταναλωτές μία διευρυμένη…

Τρίτη, 20 Μαρτίου 2018

«Διαβασμένος» και λιγότερο αυθόρμητος ο Έλληνας καταναλωτής

Του Λάμπρου Ρόδη [email protected] Σε ηλεκτρονικά πορτοφόλια μεταμορφώνονται στα χέρια των Ελλήνων καταναλωτών οι φορητές ψηφιακές συσκευές και περίοπτη θέση και σε αυτή την εξέλιξη κατέχει το κινητό τηλέφωνο. Ωστόσο,…

Δικαιότερο πλαίσιο κανόνων στην αλυσίδα παραγωγής τροφίμων

Της Δανάης Αλεξάκη [email protected]  Nέο τοπίο στον κλάδο των τροφίμων και ποτών και δη ανάμεσα στις σχέσεις πρωτογενούς τομέα, μεταποίησης και λιανεμπόρων, θα διαμορφώσει η επικείμενη ρύθμιση κατά των αθέμιτων…

Εθνική Τράπεζα: Πρωτοποριακές ηλεκτρονικές λύσεις για μια ξεχωριστή τραπεζική εμπειρία

H είσοδος νέων τεχνολογιών και ψηφιακών συστημάτων είναι φανερό ότι αποτελεί πλέον τη μεγάλη πρόκληση, που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη τα τελευταία χρόνια σε παγκόσμιο επίπεδο. Πρόκειται για ένα νέο…

Sales promotion center: Η εταιρεία «σημείο αναφοράς» στον χώρο του marketing & των πωλήσεων κλείνει φέτος 40 χρόνια παρουσίας στην αγορά

Ο μοχλός (μικρή επέμβαση – μεγάλο αποτέλεσμα) που εμπεριέχεται στο λογότυπο του sales promotion center επιβεβαιώνει και αναδεικνύει διαρκώς το όραμα της εταιρείας να αποτελεί επιλογή ανάπτυξης για τους πελάτες…

«Ελληνοκεντρικοί» και πιο ώριμοι οι αγοραστές στη χώρα μας

Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Το μεγάλο στοίχημα για το ηλεκτρονικό εμπόριο το 2018 δεν θα αφορά τόσο τις συναλλαγές B2C, αλλά πολύ περισσότερο τις συναλλαγές B2B. Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, πρόκειται…

Ραγδαία ανάπτυξη στη χρήση καρτών πληρωμής στην Ελλάδα

Η χρήση των καρτών στις καθημερινές συναλλαγές, ανεξαρτήτως ποσού, είναι μια πραγματικότητα που συναντάται πλέον ευρέως στη χώρα μας και μάλιστα με συνεχώς αυξανόμενους ρυθμούς. Στην απότομη αύξηση της χρήσης…

Αναπτυσσόμενο οικοσύστημα το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο

Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο έχει εξελιχθεί σε ένα μεγάλο, ταχέως αναπτυσσόμενο «οικοσύστημα». Με τον όρο αυτό ορίζεται ως το ηλεκτρονικό εμπόριο που αφορά την αποστολή φυσικών…

Όμιλος εταιρειών Mantis: Κορυφαίοι διανομείς με πανελλήνια παρουσία

Ο όμιλος εταιρειών Mantis ιδρύθηκε το 1974 και κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, εστιαζόμενος σε συγκεκριμένες προϊοντικές κατηγορίες διαθέτοντας πλούσια γκάμα με μάρκες υψηλής αναγνωρισιμότητας, τόσο σε πανελλαδικό όσο…

Connected stores: Μεταμορφώνοντας τα καταστήματα με τη βοήθεια της τεχνολογίας

Tο λιανικό εμπόριο όπως το ξέραμε έχει αλλάξει ριζικά χάρη στους δύο «γίγαντες» του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι οποίοι έφεραν την επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση…

ΑΒ Βασιλόπουλος: «Το δικό σου» AB Shop & Go η πρόταση για το νέο επιχειρηματικό σου ξεκίνημα

Η ΑΒ Βασιλόπουλος μετρά 79 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην ελληνική αγορά τροφίμων. 79 χρόνια που υπογραμμίζονται από καινοτόμες στρατηγικές επιλογές και υπογράφονται από την αξιοπιστία του ισχυρού ονόματος που χαρακτηρίζει…

Έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για νέα εμπορικά κέντρα

Της Τέτης Ηγουμενίδη [email protected] H συγκέντρωση διαφορετικών καταστημάτων σε έναν χώρο που προφέρει ταυτόχρονα δυνατότητα ψυχαγωγίας για ολόκληρη την οικογένεια, σε ένα προστατευμένο κατά βάση περιβάλλον, με δυνατότητα στάθμευσης σχετικά…

Tο brand ή το δίκτυο ελέγχει την πώληση;

Της Δανάης Αλεξάκη [email protected]  Λιανεμπόριο και βιομηχανία αποτελούν συνδετικούς κρίκους στην ίδια αλυσίδα, ωστόσο στην πράξη εμφανίζονται να λειτουργούν ανταγωνιστικά πάνω στον ίδιο κοινό παρονομαστή: την πώληση. Δεδομένου ότι το…

«Ακριβό» το ράφι για τους «μικρούς» παραγωγούς

Της Δανάης Αλεξάκη [email protected] Mια βασική αρχή του marketing θέλει τον πελάτη «να αγοράζει µε τα µάτια» και βασίζεται σε ευρήματα μελετών, σύμφωνα με τις οποίες ο μέσος άνθρωπος συγκρατεί:…

Εργαλεία πληρωμών και οικονομικής διαχείρισης οι ψηφιακές συσκευές

Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Τα τελευταία χρόνια η αγορά πληρωμών μικρής αξίας σε ευρώ αναπτύσσεται και προσφέρει αρκετές καινοτόμες λύσεις για την πραγματοποίηση πληρωμών. Σύμφωνα με την Τράπεζα της Ελλάδος,…

Η «λιτότητα» διαμορφώνει μια νέα «αγοραστική συνείδηση»

Της Δανάης Αλεξάκη [email protected]  Η καλύτερη διαφήμιση γίνεται από τους ευχαριστημένους πελάτες» έχει αναφέρει ο Αμερικανός «γκουρού» του μάρκετινγκ Philip Kotler, πεποίθηση που διακατέχει σύσσωμο το παγκόσμιο λιανεμπόριο και τη…

Τα mega deals αλλάζουν το τοπίο στα σούπερ μάρκετ

Της Δανάης Αλεξάκη [email protected]  Σε ρυθμούς stress tests εξακολουθεί να κινείται η αγορά των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, με τον κύκλο της περιόδου αναδιάρθρωσης του κλάδου να έχει ανοίξει το 2016…

Στα 2,067 δισ. ευρώ ο τζίρος των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών

Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Το χαμηλό «βαρομετρικό» που επηρεάζει συνολικά την κατανάλωση στην Ελλάδα πλήττει και τον κλάδο των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών. Και όπως δείχνουν οι εκτιμήσεις των διεθνών…

Πολυεθνικές δυνάμεις και εξαγωγείς τονώνουν τα έσοδα στους κλάδους ένδυσης – υπόδησης

Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Παρά την κάμψη της παραγωγικής δραστηριότητας το διψήφιο ποσοστό αύξησης των εξαγωγών καλλιεργεί προσδοκίες στον επιχειρηματικό κόσμο του κλάδου ένδυσης για συνέχεια του θετικού momentum. Είναι…

Θετικές προοπτικές για τη βιομηχανία καλλυντικών και τα επώνυμα δίκτυα

Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Με τα ισχυρά επώνυμα δίκτυα να κερδίζουν σταθερά μερίδιο από τα ανεξάρτητα καταστήματα και κανάλια διανομής όπως τα super market και τα φαρμακεία να εμφανίζουν αμυντικά…

Η βιομηχανία κοσμημάτων ξαναβρίσκει τον βηματισμό της

Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Η διαφαινόμενη σταθεροποίηση των τιμών στις πρώτες ύλες (χρυσός, πολύτιμα μέταλλα, διαμάντια κ.ά.), η ολοκλήρωση της τρίτης αξιολόγησης για την εφαρμογή του ελληνικού προγράμματος και το…

ClientIQ: Εντάσσοντας αποτελεσματικά τα analytics στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων

Η ClientIQ ιδρύθηκε το 2015, με όραμα την ανάδειξή της στον ηγέτη της ελληνικής αγοράς αναφορικά με την παροχή εξελιγμένων υπηρεσιών διαχείρισης πελατολογίου και πιστότητας πελατών που απαντούν αποτελεσματικά στις…

Βιβλίο: Σταθερότητα μετά την αναδιάρθρωση

Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Έπειτα από μια βίαιη αναδιάρθρωση στον απόηχο της κατάργησης της ενιαίας τιμής βιβλίου -με ηχηρές αποχωρήσεις, όπως αυτές των Παπασωτηρίου και Ελευθερουδάκη, αλλά και εισόδους, όπως…

Παιχνίδια: Τα ισχυρά δίκτυα κάνουν… το παιχνίδι

Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Στη σταθεροποίηση του μακροοικονομικού περιβάλλοντος προσβλέπει η ελληνική αγορά παιχνιδιού το 2018, έχοντας επιβεβαιώσει τη δυναμική της, καθώς διατήρησε την αξία της περίπου στα επίπεδα της…

Franchise: Οι χρηματοδοτήσεις μέσω ΕΣΠΑ και οι ανατροπές της Επιτροπής Ανταγωνισμού

Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Τα επώνυμα δίκτυα και ειδικότερα τα δίκτυα franchise κερδίζουν ολοένα μερίδια έναντι των ανώνυμων σημείων πώλησης, γεγονός που επιβεβαιώνουν στατιστικές μελέτες αλλά και επίσημοι φορείς, με…

Επώνυμα σημεία πωλήσεων Vs ανώνυμων καταστημάτων εστίασης

Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Αν και ο υψηλός συντελεστής ΦΠΑ παραμένει «αγκάθι», οι καλές επιδόσεις της χώρας μας στον τουρισμό πριμοδοτούν τις συνεχείς επενδύσεις στον χώρο της φιλοξενίας και της…