Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Ουδέν κακόν αμιγές καλού, είναι το μήνυμα που εκπέμπουν οι άνθρωποι του εμπορίου παγκοσμίως σε μια προσπάθεια να ξορκίσουν όλα τα δεινά που επέφερε μέχρι τώρα…
Η πρόκληση ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ: Με πορεία πάνω από 70 χρόνια στον χώρο της λιανικής πώλησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, η εταιρεία διαθέτει περισσότερα από 90 φυσικά καταστήματα, 2.700 ανθρώπους, προσανατολισμένους στο…
Της Ντορίνας Φυντάνη* Με την πανδημία του Covid-19 να «μετρά» πάνω από έναν χρόνο, η βιομηχανία και το λιανεμπόριο καλούνται να σκιαγραφήσουν το πώς επηρεάζονται και αλλάζουν οι καταναλωτικές συνήθειες.…
Ενδιαφέροντα στοιχεία για τις συνέπειες της πανδημίας στο λιανικό εμπόριο παραθέτει το τμήμα αναλυτών της Αlpha Bank. Οι αναλυτές εστιάζουν στις βραχυχρόνιες επιπτώσεις της πανδημικής κρίσης στον κύκλο εργασιών των…
Τα σενάρια για τα έσοδα – Ελπίδες από τον τουρισμό για τον τζίρο – Πού θα ξοδέψουν οι καταναλωτές – Τι θα αλλάξει τη συμπεριφορά τους – Επενδύσεις σε e-καταστήματα…
Της Νανάς Ιωακειμίδου* Διανύοντας πλέον το δεύτερο χρόνο πανδημίας, διαπιστώνουμε δύο βασικά τινά: ο κόσμος αγκάλιασε τις ηλεκτρονικές πρακτικές και δη τις αγορές online, με εντυπωσιακό ρυθμό εκπαίδευσης ως προς…
Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Προστασία της υγείας, βελτίωση της κοινωνίας αλλά και προστασία του περιβάλλοντος διαμορφώνουν πλέον τον κώδικα αξιών του εμπορίου στη μετά Covid-19 εποχή. Οι εταιρείες πρέπει να…
Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Με νέα προϊόντα αλλά και εφαρμογές για virtual δοκιμές, βιοτεχνολογία και πράσινη χημεία, η βιομηχανία καλλυντικών και αρωμάτων αξιοποιεί τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης και προχωρά…
Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Εντυπωσιακή ήταν εν μέσω πανδημίας η επενδυτική κινητικότητα στον τομέα των υπηρεσιών delivery, με νέους παίκτες να εισέρχονται στην αγορά και ειδικότερα τις εταιρείες εστίασης να…
Του Δρ. Λευτέρη Κιοσέ* Το λιανεμπόριο, όπως και όλοι οι κλάδοι της οικονομίας, είναι αντιμέτωπο με την 4η βιομηχανική επανάσταση. Η ελληνική αγορά δεν αποτελεί εξαίρεση. Η συνεχιζόμενη αυτοματοποίηση παραδοσιακών…
Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Παρά τα lockdown και τις διαταραχές στην αλυσίδα εφοδιασμού, την εξάντληση της ρευστότητας -ακόμη και εύρωστων επιχειρήσεων- αλλά και την κόπωση των καταναλωτών από τα περιοριστικά…
Ένα από τα βασικά συμπεράσματα της εποχής της πανδημίας, σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Ψηφιακού Μετασχηματισμού του ΣΕΒ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών), αποτελεί το γεγονός πως οι ψηφιακές τεχνολογίες επηρεάζουν και…
Η εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού της χώρας προχώρησε διαμέσου της πίεσης της πανδημίας. Όλα γύρω από τον καταναλωτή αλλάζουν, η αναμονή στην ουρά ενός ταμείου δίνει τη θέση της σε ένα…
Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Η ήρεμη δύναμη ενός νέου τύπου e-καταναλωτών ανοίγει τον δρόμο για καινοφανείς αγοραστικές συνήθειες, εδραιώνοντας βέλτιστες επιχειρηματικές πρακτικές, τονίζουν οι αναλυτές του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επισημαίνουν πως με…
Οι τελευταίοι 12 μήνες σηματοδότησαν μια περίοδο ταχείας ανασυγκρότησης των επιχειρήσεων, ενός πιεσμένου ψηφιακού μετασχηματισμού. Δεν ήταν μόνο οι αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας που επέβαλε η πανδημία. Είναι και η…
Τη διεύρυνση των ηλεκτρονικών πληρωμών στην κατανάλωση επισημαίνει σε πρόσφατη μελέτη του το ΙΟΒΕ, με τίτλο: «Ηλεκτρονικές πληρωμές στην Ελλάδα: Πολιτικές και επιδράσεις στη χρήση καρτών, 2015-2020». Όπως προκύπτει από…
Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Πρόκληση αλλά και ευκαιρία για διαφοροποίηση προσέγγισης της πελατειακής βάσης με μακροπρόθεσμα οφέλη για τις επιχειρήσεις αποτελεί η δύσκολη περίοδος της πανδημίας. Η ευρωπαϊκή αγορά βίωσε…
Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Έπειτα από μια μακρά περίοδο συνεχούς μείωσης των πωλήσεων των αλυσίδων καταστημάτων πολυμέσων – κινητής τηλεφωνίας, ως αποτέλεσμα της οικονομικής ύφεσης, από το 2016 και…
Η Synergy είναι Εταιρία που παρέχει ένα ολοκληρωμένο φάσμα υπηρεσιών εφοδιαστικής αλυσίδας και logistics. Όπως δηλώνει και το όνομά της, η συνέργια βρίσκεται πάντοτε σε πρώτο πλάνο των δράσεων της…
Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Το ξέσπασμα της πανδημίας του κορονοϊού, η απαγόρευση της κυκλοφορίας και το γενικό κλείσιμο επιχειρήσεων και οικονομικών δραστηριοτήτων οδήγησαν σε τεράστιες ανατροπές στις καταναλωτικές συνήθειες. Ο…
Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Η ραγδαία άνοδος των ηλεκτρονικών πωλήσεων εν μέσω πανδημίας του κορονοϊού ανέδειξε τη δύναμη του ψηφιακού καναλιού ως μέσο επιβίωσης της αγοράς, δημιουργώντας νέα δεδομένα στις συνήθειες…
Όταν οι εποχές αλλάζουν και οι απαιτήσεις μεταβάλλονται, χρειάζονται προσαρμοσμένες προτάσεις και λύσεις. Η Mercedes-Benz Ελλάς, με γνώμονα πάντα τη βέλτιστη ικανοποίηση των πελατών της, δεν θα μπορούσε να μείνει…
Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Η πανδημία του κορονοϊού και τα μέτρα που επιβλήθηκαν για την αντιμετώπισή της άλλαξανάρδην τα δεδομένα στην αγορά. Το «Μένουμε Σπίτι» εξελίχθηκε γρήγορα σε «Ψωνίζουμε από το…
Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Το αιφνιδιαστικό και ολοκληρωτικό κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων άνοιξε το δρόμο όχι μόνο για οnline window shopping αλλά για συστηματικές ηλεκτρονικές αγορές, οι οποίες εξελίσσονται σε…
Της Δανάης Αλεξάκη [email protected] Στα σκουπίδια κατέληξε μεγάλη ποσότητα τροφίμων που προμηθεύτηκε σημαντικός αριθμός νοικοκυριών κατά τη διάρκεια της καραντίνας και υπό τον φόβο ελλείψεων προϊόντων στην αγορά, όπως προκύπτει…
Η πανδημία άλλαξε σε μεγάλο βαθμό τις καταναλωτικές συνήθειες, κι αυτή η τάση έχει ήδη καταγραφεί σε εγχώριες έρευνες. «Το σίγουρο είναι ότι εκείνοι που επέδειξαν πολύ ποιοτική επικοινωνία, δημιούργησαν…
Με περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως και με το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο να αναπτύσσεται κάθε χρόνο με τριπλάσιο ρυθμό, η εξωστρέφεια των ελληνικών e-shop αποτελεί αναμφίβολα μία μεγάλη πρόκληση…
Της Δανάης Αλεξάκη [email protected] Η στροφή στις ηλεκτρονικές πωλήσεις αποτελεί μια από τις βασικές «παρενέργειες» της πανδημίας στην κατανάλωη, η οποία εμφανίζει μάλιστα και τάσης «μονιμότητας» στην μετά COVID 19 εποχή.…
Σε μια περίοδο που η ζήτηση για υπηρεσίες courier ξεπέρασε κάθε προηγούμενο θέτοντας εκτός αγοράς τα e-shops μεγάλων αλυσίδων, μια ελληνική εταιρεία, η Easy Mail, βγήκε μπροστά από τον ανταγωνισμό.…
Το 2Happy αποτελεί ένα success business story, με αφετηρία ένα φαρμακείο στη Γλυφάδα το οποίο εξελίχθηκε σε ένα από τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα του κλάδου με το πιο δημοφιλές brand,…
Της Δανάης Αλεξάκη [email protected] Αυτό που μπορούμε να πούμε εξετάζοντας την πορεία της αγοράς αλλά και τις αντιδράσεις των καταναλωτών είναι ότι από εδώ και πέρα το 2020 θα είναι…
Το Sales Promotion Center καινοτομεί, φέρνοντας στην Ελλάδα τη μοναδική εφαρμογή Detail Online, που λειτουργεί ήδη σε 60 χώρες σε όλον τον κόσμο, προσφέροντας συνεχή και ολοκληρωμένο έλεγχο της παρουσίας…
Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Ο Cοvid-19 που συγκλόνισε τον κόσμο και οδήγησε σε περιδίνηση τις οικονομίες αναδύει μεγάλες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις που αγωνίζονται να επιβιώσουν σε ένα περιβάλλον που…
Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Εκρηκτική είναι η ανάπτυξη που σημειώνει το online κανάλι, τάση που αναδείχθηκε κατά την περίοδο του lockdown αλλά διατηρεί τη δυναμική της και μετά την άρση…
Η πανδημία που όλοι βιώσαμε τους τελευταίους μήνες, άλλαξε πολλές από τις συνήθειές μας. Το lockdown, μεταξύ των άλλων, οδήγησε σε μία εκρηκτική αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών, επιταχύνοντας τη διείσδυση του…
Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Την ίδια ώρα που το επιχειρηματικό οικοσύστημα της φιλοξενίας αναδύει επενδυτικές ευκαιρίες για το λιανεμπόριο και σύγχρονα εργαλεία διευκολύνουν την ανάπτυξη των πωλήσεων, η μετάβαση στην…
Λίγες είναι πλέον οι εμπορικές δραστηριότητες που απαιτούν την ύπαρξη φυσικού καταστήματος, γεγονός που καταδεικνύει την ανάγκη επένδυσης στις online πωλήσεις είτε αποκλειστικά είτε συμπληρωματικά στις πωλήσεις του δικτύου φυσικών…
H Τράπεζα Πειραιώς, κατέχοντας ηγετική θέση στην ελληνική αγορά με μερίδιο της τάξεως του 30% σε δάνεια και καταθέσεις και παρέχοντας ένα ευρύτατο φάσμα χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών σε περισσότερους…
Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Oι μεγάλες εταιρείες του λιανεμπορίου σε όλο τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα είναι ευθυγραμμισμένες με τις ψηφιακές εξελίξεις και επενδύουν συστηματικά στις νέες τεχνολογίες, καθώς…
Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Η αγορά του λιανεμπορίου αναζητά ανάσα στις εκπτώσεις την ώρα που η οnline αγορά μόδας συνεχίζει να κινείται με υψηλότερη ταχύτητα, με τις προβλέψεις να…