Αφιερώματα

Δευτέρα, 17 Μαΐου 2021

Ενεργοί πολίτες-καταναλωτές στη μετά Covid εποχή

Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Ουδέν κακόν αμιγές καλού, είναι το μήνυμα που εκπέμπουν οι άνθρωποι του εμπορίου παγκοσμίως σε μια προσπάθεια να ξορκίσουν όλα τα δεινά που επέφερε μέχρι τώρα…

Plano 360: Διαχείριση καταστημάτων λιανικής πώλησης μέσω Artificial Intelligence

Η πρόκληση ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ: Με πορεία πάνω από 70 χρόνια στον χώρο της λιανικής πώλησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, η εταιρεία διαθέτει περισσότερα από 90 φυσικά καταστήματα, 2.700 ανθρώπους, προσανατολισμένους στο…

Οι επιπτώσεις του Covid-19 στην κατανάλωση

Της Ντορίνας Φυντάνη* Με την πανδημία του Covid-19 να «μετρά» πάνω από έναν χρόνο, η βιομηχανία και το λιανεμπόριο καλούνται να σκιαγραφήσουν το πώς επηρεάζονται και αλλάζουν οι καταναλωτικές συνήθειες.…

Η πανδημική κρίση διαμόρφωσε νέο τοπίο στο επιχειρείν

Ενδιαφέροντα στοιχεία για τις συνέπειες της πανδημίας στο λιανικό εμπόριο παραθέτει το τμήμα αναλυτών της Αlpha Bank. Οι αναλυτές εστιάζουν στις βραχυχρόνιες επιπτώσεις της πανδημικής κρίσης στον κύκλο εργασιών των…

Δύσκολη εξίσωση το 2021 για τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ και τους προμηθευτές

Τα σενάρια για τα έσοδα – Ελπίδες από τον τουρισμό για τον τζίρο – Πού θα ξοδέψουν οι καταναλωτές – Τι θα αλλάξει τη συμπεριφορά τους – Επενδύσεις σε e-καταστήματα…

Τα πάντα είναι θέμα προοπτικής

Της Νανάς Ιωακειμίδου* Διανύοντας πλέον το δεύτερο χρόνο πανδημίας, διαπιστώνουμε δύο βασικά τινά: ο κόσμος αγκάλιασε τις ηλεκτρονικές πρακτικές και δη τις αγορές online, με εντυπωσιακό ρυθμό εκπαίδευσης ως προς…

O κώδικας αξιών του εμπορίου στην εποχή μετά τον Covid-19

Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Προστασία της υγείας, βελτίωση της κοινωνίας αλλά και προστασία του περιβάλλοντος διαμορφώνουν πλέον τον κώδικα αξιών του εμπορίου στη μετά Covid-19 εποχή. Οι εταιρείες πρέπει να…

Καινοτομία στη βιομηχανία καλλυντικών

Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Με νέα προϊόντα αλλά και εφαρμογές για virtual δοκιμές, βιοτεχνολογία και πράσινη χημεία, η βιομηχανία καλλυντικών και αρωμάτων αξιοποιεί τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης και προχωρά…

Σε delivery και take away επενδύει η εστίαση

Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected]  Εντυπωσιακή ήταν εν μέσω πανδημίας η επενδυτική κινητικότητα στον τομέα των υπηρεσιών delivery, με νέους παίκτες να εισέρχονται στην αγορά και ειδικότερα τις εταιρείες εστίασης να…

Μετασχηματισμοί στο λιανικό εμπόριο Ο «βίαιος εκσυγχρονισμός» του 2020-2021

Του Δρ. Λευτέρη Κιοσέ* Το λιανεμπόριο, όπως και όλοι οι κλάδοι της οικονομίας, είναι αντιμέτωπο με την 4η βιομηχανική επανάσταση. Η ελληνική αγορά δεν αποτελεί εξαίρεση. Η συνεχιζόμενη αυτοματοποίηση παραδοσιακών…

Νέες τάσεις και ευκαιρίες στο λιανεμπόριο

Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Παρά τα lockdown και τις διαταραχές στην αλυσίδα εφοδιασμού, την εξάντληση της ρευστότητας -ακόμη και εύρωστων επιχειρήσεων- αλλά και την κόπωση των καταναλωτών από τα περιοριστικά…

Πυλώνας ανταγωνισμού η ψηφιακή εμπειρία του καταναλωτή

Ένα από τα βασικά συμπεράσματα της εποχής της πανδημίας, σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Ψηφιακού Μετασχηματισμού του ΣΕΒ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών), αποτελεί το γεγονός πως οι ψηφιακές τεχνολογίες επηρεάζουν και…

Η εμπειρία του ΚΛΙΚ συναντά το «Delivering Happiness»

Η εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού της χώρας προχώρησε διαμέσου της πίεσης της πανδημίας. Όλα γύρω από τον καταναλωτή αλλάζουν, η αναμονή στην ουρά ενός ταμείου δίνει τη θέση της σε ένα…

O νέος τύπος ηλεκτρονικού καταναλωτή διαμορφώνει τις επιχειρηματικές πρακτικές

Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Η ήρεμη δύναμη ενός νέου τύπου e-καταναλωτών ανοίγει τον δρόμο για καινοφανείς αγοραστικές συνήθειες, εδραιώνοντας βέλτιστες επιχειρηματικές πρακτικές, τονίζουν οι αναλυτές του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επισημαίνουν πως με…

Rapid Ψηφιακός Μετασχηματισμός από τη Regate A.E.

Οι τελευταίοι 12 μήνες σηματοδότησαν μια περίοδο ταχείας ανασυγκρότησης των επιχειρήσεων, ενός πιεσμένου ψηφιακού μετασχηματισμού. Δεν ήταν μόνο οι αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας που επέβαλε η πανδημία. Είναι και η…

Διεύρυνση της χρήσης καρτών μετά το 2015

Τη διεύρυνση των ηλεκτρονικών πληρωμών στην κατανάλωση επισημαίνει σε πρόσφατη μελέτη του το ΙΟΒΕ, με τίτλο: «Ηλεκτρονικές πληρωμές στην Ελλάδα: Πολιτικές και επιδράσεις στη χρήση καρτών, 2015-2020». Όπως προκύπτει από…

Ανάπτυξη έως 50% στις μικρομεσαίες που ενσωμάτωσαν ψηφιακές λύσεις

Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Πρόκληση αλλά και ευκαιρία για διαφοροποίηση προσέγγισης της πελατειακής βάσης με μακροπρόθεσμα οφέλη για τις επιχειρήσεις αποτελεί η δύσκολη περίοδος της πανδημίας. Η ευρωπαϊκή αγορά βίωσε…

Οι συνθήκες αποστασιοποίησης έδωσαν ώθηση στα είδη πολυμέσων και κινητής τηλεφωνίας

Της Λέττας Καλαμαρά [email protected]   Έπειτα από μια μακρά περίοδο συνεχούς μείωσης των πωλήσεων των αλυσίδων καταστημάτων πολυμέσων – κινητής τηλεφωνίας, ως αποτέλεσμα της οικονομικής ύφεσης, από το 2016 και…

Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2020

“Delivering Happiness” και στο e- commerce

Η Synergy είναι Εταιρία που παρέχει ένα ολοκληρωμένο φάσμα υπηρεσιών εφοδιαστικής αλυσίδας και logistics. Όπως δηλώνει και το όνομά της, η συνέργια βρίσκεται πάντοτε σε πρώτο πλάνο των δράσεων της…

Τρίτη, 23 Ιουνίου 2020

Ηλεκτρονικές αγορές, αυτό που θέλουν οι καταναλωτές

Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Το ξέσπασμα της πανδημίας του κορονοϊού, η απαγόρευση της κυκλοφορίας και το γενικό κλείσιμο επιχειρήσεων και οικονομικών δραστηριοτήτων οδήγησαν σε τεράστιες ανατροπές στις καταναλωτικές συνήθειες. Ο…

Το νέο προφίλ του Έλληνα οnline καταναλωτή

Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Η ραγδαία άνοδος των ηλεκτρονικών πωλήσεων εν μέσω πανδημίας του κορονοϊού ανέδειξε τη δύναμη του ψηφιακού καναλιού ως μέσο επιβίωσης της αγοράς, δημιουργώντας νέα δεδομένα στις συνήθειες…

Mercedes-Benz Vans: Νέα έκδοση PRO με όφελος τιμής και ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα

Όταν οι εποχές αλλάζουν και οι απαιτήσεις μεταβάλλονται, χρειάζονται προσαρμοσμένες προτάσεις και λύσεις. Η Mercedes-Benz Ελλάς, με γνώμονα πάντα τη βέλτιστη ικανοποίηση των πελατών της, δεν θα μπορούσε να μείνει…

Πώς το «Μένουμε Σπίτι» έγινε «Ψωνίζουμε από το Σπίτι»

Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Η πανδημία του κορονοϊού και τα μέτρα που επιβλήθηκαν για την αντιμετώπισή της άλλαξανάρδην τα δεδομένα στην αγορά. Το «Μένουμε Σπίτι» εξελίχθηκε γρήγορα σε «Ψωνίζουμε από το…

Ποιες κατηγορίες προϊόντων κέρδισαν περισσότερα κλικ παραγγελιών

Της Λέττας Καλαμαρά [email protected] Το αιφνιδιαστικό και ολοκληρωτικό κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων άνοιξε το δρόμο όχι μόνο για οnline window shopping αλλά για συστηματικές ηλεκτρονικές αγορές, οι οποίες εξελίσσονται σε…

Η πανδημία δεν περιόρισε τη σπατάλη τροφίμων

Της Δανάης Αλεξάκη [email protected] Στα σκουπίδια κατέληξε μεγάλη ποσότητα τροφίμων που προμηθεύτηκε σημαντικός αριθμός νοικοκυριών κατά τη διάρκεια της καραντίνας και υπό τον φόβο ελλείψεων προϊόντων στην αγορά, όπως προκύπτει…

Πάντα στεκόμαστε δίπλα στους ανθρώπους μας και τους πελάτες μας

Η πανδημία άλλαξε σε μεγάλο βαθμό τις καταναλωτικές συνήθειες, κι αυτή η τάση έχει ήδη καταγραφεί σε εγχώριες έρευνες. «Το σίγουρο είναι ότι εκείνοι που επέδειξαν πολύ ποιοτική επικοινωνία, δημιούργησαν…

Ανακάλυψε τον κόσμο του e-commerce με ένα κλικ, από την DHL Express!

Με περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως και με το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο να αναπτύσσεται κάθε χρόνο με τριπλάσιο ρυθμό, η εξωστρέφεια των ελληνικών e-shop αποτελεί αναμφίβολα μία μεγάλη πρόκληση…

Επενδύσεις σε υποδομές και υπηρεσίες, η επόμενη μέρα στο λιανικό εμπόριο

Της Δανάης Αλεξάκη [email protected] Η στροφή στις ηλεκτρονικές πωλήσεις αποτελεί μια από τις βασικές «παρενέργειες» της πανδημίας στην κατανάλωη, η οποία εμφανίζει μάλιστα και τάσης «μονιμότητας» στην μετά COVID 19 εποχή.…

Εasy Mail: Νίκησε τις δυσκολίες του lockdown και μπαίνει δυναμικά στο e-commerce

Σε μια περίοδο που η ζήτηση για υπηρεσίες courier ξεπέρασε κάθε προηγούμενο θέτοντας εκτός αγοράς τα e-shops μεγάλων αλυσίδων, μια ελληνική εταιρεία, η Easy Mail, βγήκε μπροστά από τον ανταγωνισμό.…

Ένα φαρμακείο στη Γλυφάδα εξελίχθηκε σε ένα από τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα του κλάδου

Το 2Happy αποτελεί ένα success business story, με αφετηρία ένα φαρμακείο στη Γλυφάδα το οποίο εξελίχθηκε σε ένα από τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά καταστήματα του κλάδου με το πιο δημοφιλές brand,…

Αιχμή του δόρατος παραμένει το ζήτημα της τιμής για τον καταναλωτή

Της Δανάης Αλεξάκη [email protected] Αυτό που μπορούμε να πούμε εξετάζοντας την πορεία της αγοράς αλλά και τις αντιδράσεις των καταναλωτών είναι ότι από εδώ και πέρα το 2020 θα είναι…

Detail: H καινοτόμος εφαρμογή τώρα και στην Ελλάδα

Το Sales Promotion Center καινοτομεί, φέρνοντας στην Ελλάδα τη μοναδική εφαρμογή Detail Online, που λειτουργεί ήδη σε 60 χώρες σε όλον τον κόσμο, προσφέροντας συνεχή και ολοκληρωμένο έλεγχο της παρουσίας…

Το νέο status στον ανταγωνισμό φυσικού και ψηφιακού καταστήματος

Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Ο Cοvid-19 που συγκλόνισε τον κόσμο και οδήγησε σε περιδίνηση τις οικονομίες αναδύει μεγάλες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις που αγωνίζονται να επιβιώσουν σε ένα περιβάλλον που…

Οnline, το εναλλακτικό κανάλι για τη βιομηχανία και τις αλυσίδες καλλυντικών

Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Εκρηκτική είναι η ανάπτυξη που σημειώνει το online κανάλι, τάση που αναδείχθηκε κατά την περίοδο του lockdown αλλά διατηρεί τη δυναμική της και μετά την άρση…

You.gr: Click. Shop. Unbox

Η πανδημία  που όλοι βιώσαμε τους τελευταίους μήνες, άλλαξε πολλές από τις συνήθειές μας. Το lockdown, μεταξύ των άλλων, οδήγησε σε μία εκρηκτική αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών, επιταχύνοντας τη διείσδυση του…

Πέμπτη, 11 Ιουλίου 2019

Ευθυγραμμισμένοι με τις ψηφιακές εξελίξεις

Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Την ίδια ώρα που το επιχειρηματικό οικοσύστημα της φιλοξενίας αναδύει επενδυτικές ευκαιρίες για το λιανεμπόριο και σύγχρονα εργαλεία διευκολύνουν την ανάπτυξη των πωλήσεων, η μετάβαση στην…

Retail: Φυσικό vs ηλεκτρονικό κατάστημα

Λίγες είναι πλέον οι εμπορικές δραστηριότητες που απαιτούν την ύπαρξη φυσικού καταστήματος, γεγονός που καταδεικνύει την ανάγκη επένδυσης στις online πωλήσεις είτε αποκλειστικά είτε συμπληρωματικά στις πωλήσεις του δικτύου φυσικών…

Τράπεζα Πειραιώς: Ολοκληρωμένο μοντέλο τραπεζικής για τις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου

H Τράπεζα Πειραιώς, κατέχοντας ηγετική θέση στην ελληνική αγορά με μερίδιο της τάξεως του 30% σε δάνεια και καταθέσεις και παρέχοντας ένα ευρύτατο φάσμα χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών σε περισσότερους…

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα το digitalization στο retail

Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected] Oι μεγάλες εταιρείες του λιανεμπορίου σε όλο τον κόσμο αλλά και στην Ελλάδα είναι ευθυγραμμισμένες με τις ψηφιακές εξελίξεις και επενδύουν συστηματικά στις νέες τεχνολογίες, καθώς…

Υψηλές ταχύτητες για την ελληνική online αγορά μόδας το 2019

Της Σοφίας Εμμανουήλ [email protected]   Η αγορά του λιανεμπορίου αναζητά ανάσα στις εκπτώσεις την ώρα που η οnline αγορά μόδας συνεχίζει να κινείται με υψηλότερη ταχύτητα, με τις προβλέψεις να…