Volkswagen: Μοντέρνοι καιροί, νέα σελίδα

To T-Roc αναμένεται στην Ελλάδα στις αρχές του 2018
Δευτέρα, 04 Δεκεμβρίου 2017 12:41
ULI_SONNTAG

Από την έντυπη έκδοση 

Του Γιάννη Κανουπάκη
jkan@naftemporiki.gr

Στιλιστικά αλλάζει σελίδα η VW με το T-Roc, ένα έξυπνο crossover που αναμένεται στη χώρα μας αρχές του 2018 με τιμή εκκίνησης, ενδεικτικά, από τα 21.500 ευρώ για την έκδοση 1.000 TSI με τους 115 ίππους. Τώρα, πια, που το Tiguan είναι πιο μεγάλο, πιο συντηρητικό σε εικόνα και σαφώς σημαντικά ακριβότερο, αυτό το compact SUV, διαθέτοντας νεανικά και πιο σπορ χαρακτηριστικά, θα επιχειρήσει να κερδίσει ένα κοινό περισσότερο ανήσυχο, ζωντανό με έμφαση στο lifestyle. Οι γραμμές του προκαλούν στο πέρασμά του και αυτό είναι σημαντικό βήμα για ένα σήμα που ακολουθεί προσεκτικά την «πεπατημένη». Φαίνεται πως η VW αρχίζει να υιοθετεί τη λογική του εντυπωσιασμού, σιγά σιγά, σε όλες τις κατηγορίες (η αρχή έγινε με τη σπορ λιμουζίνα Arteon).

ULI_SONNTAG

Εξωτερικά, οι compact διαστάσεις και η πρωτοποριακή σχεδίαση συνδυάζονται με 11 εξωτερικούς χρωματισμούς, τρία χρώματα οροφής και ένα σύνολο 24 χρωματικών συνδυασμών. Εσωτερικά, το επαναστατικό design συνυπάρχει με την υψηλή λειτουργικότητα. Το T-Roc είναι ένα πενταθέσιο αυτοκίνητο με αποθηκευτικό χώρο 445 λίτρων (τον μεγαλύτερο στην κατηγορία του), επτά διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς και ένα πιλοτήριο που προσφέρει μεγάλο εύρος ψηφιοποίησης και συνδεσιμότητας. Κι αυτό γιατί είναι το πρώτο SUV στην κατηγορία του που προσφέρει προαιρετικά ψηφιακά όργανα χάρη στον νέας γενιάς ψηφιακό πίνακα Active Info Display. Μαζί με τα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας, προσφέρει νέες δυνατότητες ψηφιακών απεικονίσεων και ελέγχου. Αυτό ταιριάζει απόλυτα με τις εφαρμογές και τις διαδικτυακές υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας του Volkswagen Car-Net.

ULI_SONNTAG

Μεγάλη είναι και η γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού. Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου (Front Assist), που περιλαμβάνει τη λειτουργία αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης (City Emergency Brake) και το ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Assist) ως στάνταρ. Αρχικά είναι διαθέσιμα δύο μοντέλα βενζίνης (TSI με 115-190 ίππους) και ένα ντίζελ (TDI με 110-150 ίππους). Θα ακολουθήσουν άμεσα δύο ακόμη μοντέλα TDI και ένα μοντέλο TSI. Και οι έξι κινητήρες έχουν στροβιλοσυμπιεστή και άμεσο ψεκασμό καυσίμου.

Μια λειτουργία παραμετροποίησης, η οποία περιλαμβάνεται ως στάνταρ, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αποθηκεύονται οι ρυθμίσεις των συστημάτων υποστήριξης, άνεσης και ενημέρωσης/ψυχαγωγίας. Το σύστημα 4Motion μέσω περιστροφικού διακόπτη στη βάση της κονσόλας προσφέρει διαφορετικά μενού οδήγησης αναλόγως της πρόσφυσης των δρόμων, με 161 χλστ. απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος.  
 

Δημοφιλή