Ερευνα της ExxonMobil: Ανέτοιμη η ναυτιλία για τη χρήση των νέων καυσίμων

Προβλέψεις για καινούργια προϊόντα μειωμένης περιεκτικότητας σε θείο
Παρασκευή, 13 Οκτωβρίου 2017 13:46
INTIME NEWS/ΤΟΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Από την έντυπη έκδοση

Του Λάμπρου Καραγεώργου
lkar@naftemporiki.gr

Σε σύγχυση και αβεβαιότητα βρίσκεται η ναυτιλιακή βιομηχανία αναφορικά με τη ρύθμιση που προβλέπει τη χρήση καυσίμων μειωμένης περιεκτικότητας σε θείο (0,50%) από τις αρχές του 2020. Η εξίσωση που καλείται να λύσει σχετικά με το πώς θα προσαρμοσθεί στη νέα κατάσταση έχει πολλούς αγνώστους, μεταξύ των οποίων είναι η επάρκεια σε ποσότητες των νέων καυσίμων, η τιμή των καυσίμων αυτών ή και άλλων εναλλακτικών μειωμένου θείου, όπως επίσης και η επάρκεια μονάδων τροφοδοσίας με εναλλακτικά καύσιμα (π.χ. τέρμιναλ υγροποιημένου φυσικού αερίου). Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η πετρελαϊκή και ναυτιλιακή βιομηχανία είναι ο αντίκτυπος της απόφασης του ΙΜΟ σχετικά με τα νέα ανώτατα όρια σε θείο των καυσίμων μετά το 2020, σημειώνει σχετική έρευνα της Exxon Mobil.

Παρ’ όλο που μπορεί να φανεί κάπως μακριά η απόσταση, η προετοιμασία γι’ αυτό είναι τώρα απαραίτητη και συνεχίζονται οι συζητήσεις με τον κλάδο. Σύμφωνα με σχετική έρευνα της Exxon Mobil, το 68% των ερωτηθέντων αισθάνεται ότι ο ναυτιλιακός κλάδος δεν είναι έτοιμος για να υλοποιήσει την απόφαση. 

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική».

Σχολιασμένα