Σεμινάριο

EFFECTIVE PRICING. STRATEGY & TACTICS.

Marketing - Επικοινωνία - Δημόσιες Σχέσεις

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ

CJBS. GMCA ,MBA Corporate Strategy & Finance, BA Economics. International Business, Strategic & Performance Management. Executive Advisor & Trainer

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 29-30 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017 και ώρες 17:00 - 21:00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
240

Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές

Σε ποιούς απευθύνεται:

Σε στελέχη τα οποία αναλύουν, σχεδιάζουν, προτείνουν και εγκρίνουν την τιμολογιακή πολιτική των επιχειρήσεών τους. Το σεμινάριο θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε στελέχη πωλήσεων, marketing και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που εισάγουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες στην αγορά, αντιμετωπίζουν έντονο ανταγωνισμό τιμών ή/και δυσκολεύονται να «περάσουν» τιμές που κατοπτρίζουν την πραγματική αξία που «μεταφέρουν». 

Σκοπός σεμιναρίου:

Η απολύτως εξειδικευμένη δομή και θεματολογία του προγράμματος εισάγει τους συμμετέχοντες στον πυρήνα και στα μυστικά της τιμολόγησης. Μέσα από πολλές πρακτικές εφαρμογές, ανάλυση περιπτώσεων, συζήτηση και εμβάθυνση σε επιμέρους ενότητες, θα αποκτήσουν την αναγκαία οπτική, γνώσεις και δεξιότητες προκειμένου να:

  • αντιλαμβάνονται το προϊόν τους με τρόπο στρατηγικό 
  • διαπραγματεύονται έξυπνα, αλλάζοντας τις πεποιθήσεις των πελατών τους ως προς την τιμή προς όφελός τους
  • χειρίζονται το όπλο της τιμής στρατηγικά και με γνώμονα τη μακροχρόνια δημιουργία αξίας, παρά «αντιδραστικά» προκειμένου να ξεπεράσουν πρόσκαιρα προβλήματα
  • εκτιμούν τις πραγματικές χρηματοοικονομικές επιπτώσεις των αποφάσεων τιμολόγησης
  • διαβλέπουν πότε έχει νόημα να ανταγωνίζονται ως προς την τιμή και πότε όχι
  • απαντούν αποτελεσματικά στον ανταγωνισμό των τιμών προσφέροντας στους πελάτες τους εναλλακτικές προστιθέμενης αξίας

Θέματα σεμιναρίου:

Συχνά τα στελέχη αντιμετωπίζουν την τιμολόγηση ως «τακτικό» πρόβλημα χρηματοοικονομικής ανάλυσης ή διοίκησης πωλήσεων. Στην πραγματικότητα, η τιμολόγηση είναι ζήτημα «στρατηγικό» που απαιτεί το συντονισμό πολλών λειτουργικών περιοχών μιας επιχείρησης, καθώς όλο το marketing επικεντρώνεται, τελικά, στις αποφάσεις τιμολόγησης. Η ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης των τιμών επιδρά στην ανάπτυξη και την κερδοφορία πιο άμεσα και πιο γρήγορα από οποιαδήποτε άλλη στρατηγική απόφαση.
 

Αναλυτικά, θα καλυφθούν τα παρακάτω θέματα:

  • Είναι η «Σωστή» τιμή ταυτόχρονα και «Δίκαιη»;
  • Value Capturing: Ο κρίσιμος ρόλος της Τιμολόγησης στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης Στρατηγικής Marketing
  • Πώς μπορούν συγκριτικά υψηλότερες τιμές να «ανοίξουν πόρτες»; 
  • Οδηγοί Αξίας - Value Drivers - για τη δημιουργία και διατήρηση μακροχρόνιου Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος
  • Σε ποιες περιπτώσεις η σημασία της τιμής είναι αυξημένη έναντι των άλλων στοιχείων του Marketing Mix και πότε είναι μειωμένη;
  • Η  Δυναμική της τιμής ως Συντελεστής παραγωγής Κερδών αλλά και… Απωλειών
  • Στόχοι Marketing & Στρατηγικές Τιμολόγησης. Συνθήκες Καταλληλότητας
  • Η διαχείριση της τιμής στα στάδια του Κύκλου Ζωής Προϊόντος
  • Market-oriented Pricing. Ο παράγοντας «Ζήτηση» και το «Νεκρό Σημείο»
  • Μέθοδοι Καθορισμού τιμών. Ποια Κόστη εμπλέκονται στην Τιμολόγηση;
  • Πώς η Τιμολόγηση που καλύπτει τα κόστη μπορεί να Υπονομεύει τα κέρδη;
  • Target Pricing Vs Cost Plus Pricing
  • Τιμολόγηση για Παρακίνηση Ζήτησης & Διάθεση Πλεονάσματος
  • Προσδιορισμός τιμής βάσει προκαθορισμένου ROI
  • Value Pricing. Πως τα χειροπιαστά Οφέλη οδηγούν σε Υπερκέρδη
  • Competition-based Pricing. Τακτικές & Ελιγμοί απέναντι στον Ανταγωνισμό
  • Competitive Bidding. Τιμολόγηση για συμμετοχή σε Διαγωνισμούς
  • Differentiated Pricing. Πως δεν θα … «αφήσετε χρήματα επάνω στο τραπέζι»
  • Product Line Pricing. Συσχετισμοί & Αλληλεξαρτήσεις
  • Πολιτικές Τιμολόγησης. Εργαλεία & Τεχνικές καθορισμού «Τελικών» τιμών
  • Price Image. Γιατί η «Πρώτη» τιμή είναι πολύ σημαντική;
  • Πόσο ρεαλιστικές είναι τελικά οι Προσδοκίες Κέρδους που συνδέονται με  Μεταβολές των τιμών;
  • Διαμόρφωση Πολιτικής Εκπτώσεων & Πιστώσεων. Παγίδες & Λάθη προς αποφυγή
     

Τα τμήματα μας είναι ολιγομελή ώστε να επιτυγχάνεται η αμεσότητα στην επικοινωνία μεταξύ εισηγητών και συμμετεχόντων και να καλύπτονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες των τελευταίων πληρέστερα.

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: seminars@naftemporiki.gr

εκδήλωση ενδιαφέροντος

Αν σας ενδιαφέρει το παραπάνω σεμινάριο και θέλετε περισσότερες πληροφορίες ή να δηλώσετε συμμετοχή, συμπληρώστε τα στοιχεία σας και πατήστε αποστολή.